Saturday, December 25, 2010

merry christmas...?

...HAHA...

***
hOohOohOo

yeahaaaa... hOohOohOo....( munyi ala ala santa gelak la konon nyer... ).. 
ehem ehem... testing testing.. 123..
...HARAP MAKLUM YER... MINTAK PERHATIAN....!
 aku ta sambot perayaan nieh OK.. just nak wish pd para kristian n yg nyambot la yer.... selamat ari natal iaitu dlm bahase jawe nyer merry christmas...! kali nie krismas jatuh pd ari sabtu kan.. makne nyer esok la... ouh.. OK... maknenyer sok jalan JEM... so, get ready to jem.. huwa huwa... sedia an roti la.. kehkeh... sok aku balek kg taiping, perak... dew kenduri la kate kan.. besaq la... cuti skola blom abis.... kenduri pown berlambak jugakla kan... urm... 

semalam kan.. aku tolong la akak aku balot adiah nak bg kat dak-2 ofis akak aku nun... chumel sgt sgt taw...  give tu for group opis dier jela kan... hurm.. tuk aku takde pown... huwwaaa............... aku suggest kan die bli ala ala krismas.. sbb krismas da nak dekat kan... 
so, nak tgk hasil nyer... 
taaadaaaa...... 

***
nie la die hasilnyer nak bg sempena christmas....

***
aku n akak aku wat... 

***
cantek an....

***
merry christmas...! HAHA...

tgk adiah tu cam nak je kan... aha... tunggu la ari yg sesuai tok d beri... 

'cam best je kan chritmas nie... naseb bek takley sambot.. huhu.. yekew..? ntahla...
dala trun salji... pastu dpt laks men salji.. lps tu santa pown trun.. letak laks stokin kat serombong asap.. then dpt laks adiah...  ' 
"wow... !"
( manyak kan lps tu... kowang kan pandai.. sambong la kira... )
pew yg aku mrepek nieh.. dah da.. sume tu cite dongeng.. 
dah da...sambong nnt..
sok nak jalan jaoh.......................
cukop...
sampai di sini saje perepek kan ku...


Pula/san : nak bg taw nieh...
aku kne pospone kan bebelan aku kat sini slama 2 HARI... ( eley, sukew la tuh...)
adoi...lame tuh....urm...
neway, tlg la tgk-2 kan blog aku yg ta seberape nie yer..
ngeh ngeh ngeh... (poyo kan kaw...)

... :)

0 Ngutukan n Pujian::