Sunday, January 9, 2011

ceritA LAMA

assalammualaikum

fuhh... bepeloh-2 bersih kan aku nyer blog nieh.. punye la manyak sawang kan.. hoho... lame da kot aku tak bebel kat sini.. (lame mane pown.... takla lame sgt....) sorry la der.. bz la nan kolej, group assignment, nan lesen lg.. adoi..... pasal lesen...! OMG....! now tunggu lesen L then nak test bawak moto nan keta.. wuu wuu... malas maw pk... insyaallah aku akn wat yg terbaek.. aaaccceewaahh... cam masok AF plaks.. kahkah... :D (cukop mi..benti drpd merepek) OK... 
ritu kan aku dew g taw yg aku takde mood nak edit gamba.... NOW...! aku da pown edit.. yeahh.. 
TAHNIAH TAHNIAH for me... ehe..

***
...first makeup...(ta nampak sgt)

***
edit yg ta seberape...

***
cousin n me

***
kasot shaye

***
like gambo nieh...

so, tula sume nyer gamba yg tlah d edit..... ta lawa pown... :)

...ABIS...


Pula/san : gamba tu sume kat kg... 
cuti sem ritu teman balek kg perak.. dew kenduri nyer pasal...
jgn komen la kalo gambo ta lawo yer.. ehe..

PAPAI... :)

0 Ngutukan n Pujian::