Wednesday, March 30, 2011

CINTA

assalammualaikum

Lame kan x bebel... asyik post lirik lagu jerk memanjang... hoh.... layan prasaan jerk tu sume....
OK... nak bercerita ttg CINTA la kan.... mcm base... saye teramatla suke membace blog-2 awk awk sume..( yg da follow la yer ) weee.. mmg best-2 story kowang... crita ttg CINTA... waaa... ade yg bernasib baik n ade yg x... BTW... da name pown CINTA kan... ade pasang surut dier jugak...
wait wait... ape kene mengena aku n LOVE...???? wuuu.....

...CINTA...
Okla... aku cite... smenjak keblakangan nie teman idak la sehat bebenor sampai la skang... ( keluar da bahse perak dier ) base la... semua nie ujian dr ALLAH... ALLAH akn menduga manusia tu x kira mase... kalo da saket mesti nak kan perhatian kan... nak jugak bermanje nan BF sendri...
stiap pasangan yg ber"CINTA"... uiicchh... mestila ade sikap saling memahami kan... yeah... TAK D NAFI kanla... aku teramat sgt memahami dier... x taw la bg dier ( my boo ).... aku ase mcm dier nak x nak jerk layan aku... hurmm... bkn x nak pk positif tp ntahla... i du no why la kan die layan aku mcm nieh... x kan sbb kesah CINTA dier dlu sampai nak balas dendam kat aku.... uurrgghh... WHY ME.... !!!
Tp mungkin dew sbb dier jd mcm tuh..... i mean nak x nak layan kan... mcm base la.. dier bz nan work, family, kreta dier n yg penting mama dier yg bru lepas operation... hope mama dier cepat sembuh.. AMIN... maybe my mind jerk skew pk yg bkn-2 kan... tapi.... siyes aku ckp la bhai... kalo aku da ikhlas dgn owang tu, owang tu jgn la wat pangai... kalo jd pape lps nie jgn nak merengek-2 dah... waa x skew... jgn wat pkare yg aku x skew... 1STly kalo aku call atleast pickup la fon tu cpt-2.. ok.. ari tu your reason what "bla bla bla" kan... FINE.. aku maafkan la...  bkn aku x call esok nyer.. awal-2 pagi call BUT x angkat jugak... KENAPE..??? letak fon kat mane...??? atleast jage la hati perempuan sket kalo x pandai nak pujuk... tu pown nak kene ajar ke... awk jugak yg soh kte kejot awk pagi-2... tp tgkla.. NO REASON from u... kalo x skew, ckp jerk beb.... aku trima jerk.. tp jgn saket kan ati aku... i trima reason yg u x derk kredit... tp jgnla sampai i call pown sampai lupe nak angkat... kalo tgk cite gemilang tu x pena tinggal plaks kan... huh...
Dlu bile i tanye... what your relitionship now...??? u ckp u single... u lupe yg u da couple... x kan sampai skang u lupe yg u da adew aweks... lupe kan jela kesah silam... x payah nak pendam-2... ape dpt...??? kalo nak wat pangai mcm nie bek x yah couple... knape dlu mintak couple kalo skadar layanan awk mcm nieh.... ntahla... 

Kalo u bace nie... i hope sgt... u paham k... owang laen couple gak.. atleast dowang ade kerjasama... but u... kalo u nak tros kan pangai mcm nie... go on la... u wat la ape yg u nak... tak payah kesah pasal life i... u said u love me.. mane syg u pd i... i know.. sume tu just kate-2 jerk kan... slagi i bole saba i saba u... i layan kan jerk karenah u.... INGAT...!!! lps nie x payah kesah ttg i... bia i jerk yg amek taw ttg u... PUAS ATI...!!! i malas nak bebel kat tlinge u... u pown x ske kan dgr owang bebel... i pown bkn skew sgt nak bebel memanjang cam gini... I HOPE u paham... I nak u taw yg i da maafkan u syg... i teramat rindu kan u n x terKECUALI yg i sygkan u... 
...I mara tande sayang... 

ok... tu jela crite ttg CINTA aku n my boo.. adatla kan kalo x gado... thinks positif jela... kalo sowang da jd api makne nye salah sowang pown kne la jd air... dlm kes nie aku kne la jd air... sbb ape..??? lelaki kan... dowang lebey kuat mrajok nak d banding kan dr pompuan... lalalala... 

♥♥♥



Pula/san : kali nie agak berterabor jugakla ayat kan... skejap saye skejap aku, kau n skejap i , u...
HAHA.. layankan jerk.... 

BYE... :|


0 Ngutukan n Pujian::