Tuesday, May 10, 2011

BUAH GEDUAK...???



1.10 AM - Bru dpt lelapkan mata...
4.07 AM - tibe-2 terjage dr lena... terbaw sesuatu yg mengejutkan aku dr lena tidurku... benci d ganggu pd waktu tido....
4.15 AM - bangkit lalu trus ke dapo... see ats meja makan adew 1 bekas berisi buah yg x tertutup... dlm ati berkata : (sape makan mende nieh... haisshhh... x reti nak tutop balek... nk jerk buang dlm jamban) pk-2 kan balek x payahla buang... so senang simpan jela dlm laci dapo mak... tu jerk tempat strategik time tuh...
4.27 AM - baring n try lelap an mate... TAPI... segar jerk ase biji mate nieh... still adew baw nyer lg... wake up n tros pegi ruangtamu n amek "febreze"... perrrgghh.. x jalan jugakkan.. ase da melekat 1 umah baw buah nieh....
4.33 AM - on laptop n tros tatap screen... YES...

APE MOTIF SUME NIEH...???

aku sbenarnyer nak mencerita kan yg aku da x bole nak tido balek... uuwwaaaa..... sume sbb buah geduak.. pena dgr x....??? buah nie lebey kurang cam baw jering... tp buah nie lebey busuk dr jering n petai... subhanallah... x sanggup nak tanggung baw dier.. sampai la nie hangat lg baw nie... 1 uma baw... yg pelik nyer dlm umah nie x derk sape plaks yg mangun... nape aku sowang jerk... nyampah btol la kan.... mate nie kalo da terjage mmg susahla nak tido balek... fiiuuu.... ape yg sedap sgt ntah buah geduak nieh... dahla busuk... bole plak d telan nyer kan... haisshhh... jujo aku ckp kalo bg FREE pown aku x kan makan buah nieh... perrggghh.. x sanggup.....

***
nie la upenyer buah geduak

MORAL OF THE STORY
kalo sesape yg suke sgt makan buah geduak nie kan... simpan-2 la sket baw tu... kalo bole abis kan jerk tros.. x payah bli n makan langsong pown takpe... x rugi pape pown... huh...
assalammualaikum




Pula/san : hope lepas nie abah x beli lg buah geduak nieh...

AMIN... :l


0 Ngutukan n Pujian::