Monday, December 12, 2011

Setahun SUDAH

ASSALAMMUALAIKUM u'olls...


ALHAMDULILLAH la kan... da setahun blog aku nie beroperasi... banyak lagi yg perlu aku betul kan dari segi bahasa, penulisan sume2 tula... adew gak yg complain x nampak sgt tulisan aku nieh... mintak maaf sgt kat kowang yg sudi bace blog aku n bahse aku yg tak seberapa nieh... owang kate setahun jagung... byk lagi la nak kene blaja... tapi terharu yg teramat sgt pada yg sudi follow aku dlm blog nieh... terima kasih banyak-banyak k... Aku blaja blog pown dr korang yg follow aku... Aku baca blog2 kowang then kowang pown baik hati share camne nak makeover blog nie dgn lebey sempurna... memang terbaekla kowang.... semoga ALLAH melimpah ruah kan idea kowang k.... so, lepas nie kalo kowang nak kutuk apa skali pown boleh la g kat komen aku tuh, klik dan kutuk jerk ape kowang suke... aku takde hal nyer.. stakat kutuk tu ape de hal.. kowang kutuk aku dpt pahala... wahahaha... kutuk bia ikhlas la k... atau pown adew sesape nak bagi cadangan ke boleh jugak... mane tawu lps nie aku improve kan lagi blog aku nie kan... INSYAALLAH.... 



Pula/san : terima kasih kepada sesiapa yang menyokong aku dari belakang....

JASA ANDA AMAT AKU HARGAI... :) 

0 Ngutukan n Pujian::