Tuesday, December 21, 2010

ape yg blaku...?

assalammualaikum...
yeahh... statement aku tuh munyi nyer pelik sket kan.. ta manyak kan.. huhu... 1stly ape yg blaku semalam.. semalam ker..? semalam la kan 20/12.. nie da masok 21/12... da pkol 12 dah...haiisshh.. mate..! lu bile maw pejam meyh.. haiyak.... wa tara bole tido ma.. manyak yg wa kne pk lo.. ko pk ape mi.. adoi.. ntahla... eyh eyh.. nak cite nie ape yg blaku sepanjang 20/12... adoi....

1stly la kan..
AKHIRNYA... aku kuwa gak tgk wayang nan sowang mamat nieh.. aku panggil dier dayat.. weyh.. gantle aku ckp.. ritu jerk aku da manyak nyusah an die woo.. dahla die sanggop tron dr ipoh... pastu smate-2 nak jumpe aku.. aku mukan nyer aweks dier.. tp sanggup tuh.. adoii.. kalo die bace la ape yg aku bebel nieh.. aku nak ucap an TAHNIAH n TERIMA KASIH la kat dier.. sbb awk sanggup susah kan dri awk demi sye.. ime aceh...
kami ta p mana pown... stakat THE MINES yg ta berape nak pamos amos da tuh.. lg pown aku da lme ta jejak ke sane.. nak pantau gak apew yg brubah.. tade pape pown... yg beza ramai owang asing ( indon, bangla, yg seangkatan dgn nye la kan ).. ta wat pe pown.... tgk wayang cite 'tron'... bole tahan gak la extreme dier... OKla.. so, dayat yg blanje.. aku ekot jerk.. aha..pastu makan at mcd 'prosperity'.. nyum nyum... stahun skali jerk beb.. pastu men bowling.. "awk...! nnt kte ajar awk men bowling lg ea.. makesure tgn awk tu cepat semboh.. amin.." then balek.. huhu... tp happy la kan.. sbb dpt kuwa dgn owang yg aku da plan lame nak kuwa.. ehe..skejap jerk jumpe dier..  sowy... tp ta sempat nak snap gamba.. takpe la.. next time la... ehe.
after aku balek jerk...

2nd story plaks...
aku dgr brite yg ank buah aku jatoh.. WHAT......! mcm ta caye jerk mule-2 tuh... dala time tu aku golek-2 nk tido la kononnyer.. tros jd segar mate aku nie kan..( cube kowang bukak besaw-2 mate kowang... hah.. cam gitula mate aku...adoiyai.. mmg SUPRISE la kan.... thanks jugak.. takla makin bum bum bdn aku nieh.. whooaa... aku nengok darah kat kpale ank buah aku.. haiyak... ase nak pengsan jerk time tu.. dala kpale pening.. adoi again.... kami sekeluarga cube la brubat tok dak kecik comey tuh.... 


see la kalo kowang sanggup tgk gamba parah dak comey tuh...

*** 
takmo tunjok besaw-2...

so.. see la kan.. sanggup takkk...? ehe... 
hope anak buah aku ta jd pape n cepat semboh... amin.. 
go acad go acad... acad KUAT..!
booo cayang acad..
tu jela cite nyer..

THE END fullstop


Pula/san : pasal booo td tuh, ank buah aku skew panggil trademark aku mcm tuh...
trademark monster inc...( ntah btol ke x aku eja..) ala. dak kecik pompuan comey tuh.. ehe.
dah dah dah... 
aku da penat nak bebel...
kpale da pening. ADOI.

BYE... :)

0 Ngutukan n Pujian::