Tuesday, December 21, 2010

aarrggghhhhh................ :(

***

yer... i'm soooo angry... urgh. menci nyer... ta suke ta suke... geram.... ase nak jd orger... dahla... kalo la aku dpt putar kan balek mase... mmg aku TAKNAK potong ambot mcm skang nieh... eeee.... menci nyer.. mmg skew ilang an mood aku kan... nak nanges.. sume adew.. complete mood aku.. kecuali GEMBIRA... for WHAT aku nak kne gembire..? haram jadah nyer.. kalo ambot aku da mcm nieh... ase nak pkai serkup rambot 24 hours la kan... ntah pape ntah... da ckp da.. potong jgn pendek sgt... just potong yg bahagian bawah yg sket tu dahla... kalo rabon pkai spek.. ta susahkan... YA ALLAH... sabala mi.. wat ngucap k.. ambot ko akn panjang nnt..
MEMANGLA... tp lambt lg la bodoh... bape bln lg aku nak kne tunggu.... adoi... 
sejujur aku mmg
nak potong ambot aku nieh... tp kalo da potong mcm sakai mcm nie... to the hell la.... nape ta tolong botak kan tros rambot aku nieh.. puas ati ko kan.... 

***
ta dpt nak bayang kan muke aku after kne potong ambot aku...
mmg nanges.. 
tp dlm ati.

SUMPAH lps nie aku taknak potong ambot lg......
nie last.... 
DGR TAK.....!
jgn pakse aku lg potong ambot....
jgn nak bebel lps nie sbb lps nie aku akn bebel kat ko pulaks.....
jgn nak arap dpt tgk ambot aku pendek lps nieh...
tatap puas-2 skang nieh.....!
FAHAM....! 


Pula/san : pasrah.

urghh... :(

0 Ngutukan n Pujian::