Wednesday, December 22, 2010

no title.

assalammualaikum...
neway... kali nie nyer blog aku takde tajok.. aha.. sbb ape..? aku takde idea nak letak title apew.. ngeh ngeh..
aku nak cite serba sket dlm nieh.. dr pg td apew yg blaku.. angah balek jerk bawak balek VGA cable yg ta dpt aku nak bli ritu... ( sbb tak adew ok... bkn MALAS... ) HAHA... die soh pasang cable tu kat laptop nan tv...
so, aku ekot jela arahan dier kan... hoho.. pasang punye pasang... menjadi.. YEAH... fungsi dier nak tgk movie kat internet nieh.. adoi.. at www.zmovie.tv... ala.. tgk movie pew jerk.. katun 'despicable me'... bole tahan la.. ala. nak jge ati ank buah nye pasal sblom dier tido kan... haiyak... lps dier da tido.. aku dok sesaje jela belek-2 bukak yg len.. haha..

***
nie la hasilnyer...

***
gedabak besaw hah.... hamek kaw.....!

sempat ag tuh on fesbuk.. kui kui kui.... dasat kan..
so, try la bli VGA cable then pasang kat laptop...
hoho...
( tv yg berkenaan sahaja oke..)


Pula/san : check dlu cable yg nak d pasang yer..
nnt salah bli. wat ugi duet je kan...

PAPAI...:)

0 Ngutukan n Pujian::