Wednesday, February 2, 2011

Selamat Hari Lahir, ANGAH..


***
sorry CnP kat pesbok ko warek..
HAHAHA

Hari ini, tanggal 2 Februari/02022011 adalah hari ulangtahun Mohd Hishammudin Ramli a.k.a klon faizal tahir (urrrgghhh.. takpe takpe.. layan kan jer...) iaitu abg ke-2 ku yang ke 28. WOW... 28 ngah... cam tak caye jerk ko da tuwe... kehkehkeh.... 
Jadi, aku mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Jadi kepada abg ngah ku.
Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki yang melimpah ruah, dikurniakan kebahagiaan serta kesejahteraan di dunia dan akhirat. Insyaallah.
Lupe laks... smoge cepat mendirikan rumah tangga... amin....!

weyh weyh... aku takde duit nak bg ko adiah.... sbb aku tak keje lg ok... tunggu la aku da keje nnt yer..
aku taw ko skew kamera DSLR jenama nikon/canon... tp aku tak mampu nan bli bhai... aku mampu bg nie jerk....

***
nah.... ;p

so, aku mampu nyanyi kan ko sbuah lagu jerk....

Title : Selamat Hari Jadi

ehem testing testing 123.. ok ok

Selamat Hari Jadi...
Selamat Hari Jadi...
Selamat hari Jadi utk angah...
Selamat Hari Jadi.....!

***

sedap tak sore aku.. ngehngehngeh... ikhlas tuh....!


Pula/san : to angah... chil la k... idop kne appy go girl.. wahhh..
guraw guraw... HAHA...

SELAMAT HARI JADI angah... :D

0 Ngutukan n Pujian::