Monday, January 31, 2011

MERAH...!

assalammualaikum

yer... MERAH....! pegi mane-2 jerk aku nampak MERAH taw tak....
taw la raye cine da nak dekat... haiisshh... mara pulak yer.. hehe... dtg bulan ker mimi wooii..
ouh tidak tidak tidak.. HAHAHA....
raye cine nie wajib adew limau kan... waaa... makin ramai la ke tandas kan makne nyer.. bercir birt la kan.. hehe... sungguh tak ade adab ko mi... ;P mende realitikan... hehe...
naseb bek raye cine skejap jerk..
kalo tak.. mampos nak hadap limau memanyak.. haiya.....
kalo da raye cine mesti melayu pown turut cuti kan kan kan.. mesti punyer... WAJIB.. haha..
mule la jalan sesak trutama skali kat highway... ramai yg balek kampong masing-2...
dak skola pown cuti seminggu... conok la dowang... yeay.. (aku pown turut gumbira sbb cuti sminggu gak...) yeah.. HAHAHA...
cam dak dak la ko mi... da nak masok 20 pown pangai cam kanak-2 ribena..
woi... siyes ke ape yg aku cakap nieh..
nak masok 20...? WHAT...? OMG... taktak.. aku 19 kan.. (nak sedap kan ati la kate kan..)
sungguh cepat mase berlalu... huhu.. trima la kenyataan.. ok ok.. takmo cite pasal umo....
balek pade cite td...
kalo da cuti aku HARUS balek kg.. kalo tak balek perak mesti balek JB.... jumpe nenek...
yeay...!
conok btol... tp tak balek lelame... cebab abah nan akak koje.. uwaa... takpe takpe.. janji balekkan..
("nenek...! tunggu mimi yer.. windu nenek....")
aku balek kg ari rabu nieh.. balek mane..? balek JB la... tu jerk 1 1 nyer nenek yg tinggal... uhuk uhuk.. balek nnt nak kne adew date nan Har... 
sape Har...? AZHAR MAMAT... yg aku cite ritu tuh.... dier ajak dating... uwaaa.. dating kerrrr.. poyosss... takla dating.. first hangout... huwa huwa..
ok ok.. relaks mi relaks...... die ok jerk.. tak makan owang.. die makan nasi.... okeyh.. taw tuh..
neway balek nnt naek keta nan bangah... haisshh.. nan mamat tuh.. peerrrrgghh.. pekak tinge aku nnt...
pasang radio kuat kuat... smoking kuat... kentot kuat... nak d jd kan cite sume kuat la.. apew yg dier tak kuat.. HAHAHA.. jgn mara yer angah.... nnt tak dpt yogurt yg tak sedap lg tuh... ko kan suke... BHAHAHAA...
cukop cukop mi gelaks... haisshhh.... gelak gelak jugak... wisau 14022011... time tu da kne test moto nan keta... siap ko nnt.. melalak puas puas.... hurmmm..

***
Gong Xi Fa Cai...!

to all yg nyambot raye cine.... nak ucap nieh...
...HAPPY CHINESE NEW YEAR...
hope raye cine nnt manyak dpt OwNG la k... ehe...


raye raye... hurmm.. gamba akan d snap ok nnt.. tunggu saje..

...DA...


Pula/san : tunggu kepulangan ku BB a.k.a BerBlogging...
kahkahkah... cacat sungguh...
jge dri yer sayang...
hampir terlupe... BB aku da nak masok 2 bln la usia dier.. ehe..

LALALA... c(;


0 Ngutukan n Pujian::