Monday, March 21, 2011

syoknya HOLIDAY

assalammualaikum

Hari sabtu lepas, 19032011 aku berjalan lagi... kehkehkeh... kali nie aku g Kedah plaks... waahhh... semakin jaoh nampaknyer.... hehe... takpe takpe... aku skew travel-2 nieh.... g Kedah pown sbb ank maksu kawen n tunang... wooo... dgr mcm gempak.. adew x sesape wat camtuh.. aku pown nak jugakla wat cam gitu... weeeee.... ( gatai mai da nie weyh ) ank maksu adew 2 owang... sowang laki ( abg boy ) n sowang lg pompuan ( kak syikin ) yg da kawen adek dier ( abg boy ), yg tunang kakak ( kak syikin ) kpd abg boy... 
Seawal 3 PAGI kami bangun utk bergerak ke Kedah... fuyyooohhh... awal x awal x... hihi... mmg gempakla kan... pg-2 bute mcm tuh mandi n pakai baju kurung... addeehh... leceh btol.... asal la dekat sgt Kedah tu kan.... huhu.. mule la ase nak muntah-2... angin pown naek ke kepala... woih... saket tuh.... wajib d sedia kan time tuh panadol nan minyak cap kapak la kan... standby jerk.... sampai Kedah pukul 12 lebey cam gitu la... knape lambt..??? sbb sampai RNR hentian tapah kami tunggu makcik kami dr shah alam... hehe... sbb x taw jalan nak ke umah maksu kat kedah tuh.... weeee.... rupe-2 nyer nak dekat nan Baling umahnyer... tp jalan nak ke sane mmg gempak wa ckp sama lu... dahla x cukop tido... pastu makan x seberapa... jalan plaks cam ular... perrgghh.. ase nak muntah la kan.... owang mabok naek kapal... nie x... mabok naek keta... mmg serender la aku.... nan abah bawak pown mcm x derk break jerk... ntahla... aku pown x reti nak nasihat camne nan bapak aku tu lg...
tema kenduri tu wane purple... cuke la kakak aku kan.... huh... antu btol...
 sampai umah maksu tros makan... pew lg.. lapa giler bb.... hihi...

***

***
pelamin pengantin

***
bilik pengantin

***
merasmikan dulu bilik pengantin

***

***
kak syikin bertunang

***
belom tiba mase nyer

***
ada makna nieh

***


cantek kan munge kat ats tuh.... tp munge plastik.... bile mase plaks aku obses nan munge nieh... haisshh...
tido smalaman d umah sape ntah... abah kate sdare seagama kte.. ok abah.... layan kan jerk... taw jawapan abah yg da penat sgt tuh.... ari ahad balek... mmg syiok dpt tido walaupown bkn ats tilam... huhu.... tp bebaloi la kan... sejuk pown sejuk... lena jerk tido.... sampai maksu tepok pown x sedarkan... weee....
Balek ari ahad... jalan jem... sbb excident krn hujan kan.... sampai umah pown pkol 11 malam... padahal bertolak pkol 1 ptg... ape kes.... hehe... sampai umah tros tido la....
TAPI kan... mase tido malam td.. aku dpt mimpi la... jeng jeng jeng....
Mimpi family     dtg umah aku.... siyes beb... aku mcm x pecaye... naseb bek mimpi jerk... kalo btol-2 aku x taw nak habaq camne.... mama dier adew.. adek dier pown adew... tp mama dier said dier dtg lambt sbb blom balek keje.... urgghhh... kalo real pown camtuh... mimpi pown perlu ke same... adoii... masalah btol... tp klaka la... time dier sampai dier ley lak masok umah aku wat mcm umah dier sendiri.... on tv then kutuk owang yg dlm tv tuh... hehe... pew lg... aku tutupla mulut dier... bising sgt kan... arrgghhh... mrepekla sume nieh... mimpi jerk.. not reality... maybe rindu teramat sgt kot kat dier... huhu...
miss u so much dear... i still love you so many much... hoh.. hamek ko... hehe...
hope dapat jumpa dier lagi
AMIN 



Pula/san : teringat cerita soal hati....
' tanpa keberanian mimpi tidak bermakna'...

THINK THINK THINK...  

0 Ngutukan n Pujian::