Wednesday, April 6, 2011

sem TERAKHIR

assalammualaikum

kan saye da ckp td saye akn update blog lg.. *gelak poyo*  
yups... kali nie maw cite pasal kolej.... yeay...! skang da start kelas... utk sem yg terakhir iaitu sem 7... huhu.. mcm x caye jerk.... ase bru jerk masok kolej... wuuwuu.. tuptaptuptap da nak dekat 2 tahon stengah.. wuuwuu... ramai yg tanye after dip nak sambong degree or keje.. aku pown x ley nak bg jawapan tu kat dowang sume... kang laen laks jd nyer... mane la taw abis blaja nie dew owang masok minang... *gelak gatal* tttttuuuttt... urm.. no komen yer.. waahh.. brangan.... dah dah.. x mo cite pasai kawen kawen nieh... fullstop
1st class jerk aku da dtg lambt... mcm mane nak jd plajar contoh nieh... hampeh.... relaks ar der... 1st class jerk kot... next time aku akn sampai 30 minit awl dr starting class... *poyo*
masok-2 kelas jerk see lecturer da mcm twin membe aku... mane x gelaks... supe bhai... mmg x tumpu langsong la kan class dier... asyik dok gelaks-2 jerk kat blakang... weeee......
Dpt jerk timetable pew lg... wat muke penyu.... 3 subject jerk sem nie.... sikit n mmg mencuakkan... mane x nyer.... subject dier kaw kaw pecah otak... perrgghhh...

Subject Name
- Business Information Technology Implementation Project -
- Operation Management -
- Data Structure And Algorithms -

Howaaa... makin parah la otak aku nie lagi.... errrgghh... nak x nak kne gak abis kan... da kate amek "Business & IT" rite... kne la bersemangat sket... wahhh... berkobar-2.... abis jerk 1st class.. masok 2nd class plaks... blom pape lecturer mcm nak mengaumm.. serius jerk.... ok... mcm x base jerk kan ko mi... tp paling x best lecturer nie bg WARNING plaks... x dtg skali kelas dier potong markah... perrrgghh.. tu yg x maw tuh... ( nampak sgt ko nie skew ponteng kelas kan.. pppffttt... ) *malu-2 kucin*
utk 3rd kelas plaks... blom pape lg lecturer da x dtg kelas... pew cite nie derr... mcm mane ank murid nak pandai... ( padahal suke giler ) for lecturer tuuuttt *bkn name sbenar* len kali wat lg yer... kami skew sir x dtg... *gelak gelak
ade 3 kelas jerk dlm seminggu... 4 ari cuti... waa...  cuti sakan yer sem nieh..... cuti-2 pown ade keje yg nak kene wat kan... so, itu jela cite utk KOLEJ... weee...

Kebiasaan nyer... after class aku nie skew la g mlepak kat ofis akak aku nun... ( kalo bos dier x derkla ) base la.. nak tumpang balek punye pasal... sanggup uhh menunggu... *lap peluh* yerla... nak tunggu bas payah.... area rumah aku da x masok da bas.... dlu jerk... pakcik bas skang kan skew makan gaji bute... ppffttt... da lepak-2 kat ofis akak aku tu.. dew la gak snap gamba yg x seberapa nak jd....

***


***


tula hasilnyer yg x menjadi... kebosanan melampau.... wawawa.... *sengal*
 so, itu jela utk ari nie... hehe... 
sekian.....






Pula/san : maybe lepas nie lebey tumpu kpd study... huhu..
blogku, jge dri yeah... ILMB... *muah muah*

BYE... {^,^}


0 Ngutukan n Pujian::