Saturday, June 18, 2011

family day at SUNWAY LAGOON...

assalammualaikum


***

Hari nie hari yg paling seronok skali utk aku... hihi.. cam bebudak plaks kan.... eyh.. mestila... lame kot x menapak kat sunway lagoon tuh... dr kecik lg g situ sampai la nie bru dpt pegi lg... berkurun bhai.... bayangkan smalam sampai x bley nak tido... sampai pkol 4 pagi wooo bru dpt tido... excited punyer pasel... hihi... mangun pagi mule la ase berpusing-2 an.... x per.. demi sunway lagoon... 
majoriti kat sunway lagoon kureng amek gambar... happy nyer pasal sampai lupe... hihi.. tp kalo adew pown x ley nak d masok kan.. sbb terpakse sensor kan gamba aku... kehkehkeh... i'm sorry... x pe.. cukopla dlm ingatan aku nieh.... da memadai... tunggu la next round aku g lagi yor.... 
masok dier x la mahal sgt... just amek Pakej : 3 Parks (Water Park, Amusement Park and Wildlife Park) jerk bru dpt dlm RM75... tp bg family day ari nie just RM90 termasok makanan.... berbaloi jugak.... aktiviti die mmg gempak bhai.. sume dlm tu aku bedal... hihi... paling best Amusement Park... bab-bab roller coaster tu mmg aku owang pertama suke naek... wiii... nan sampan nyer nan hammer nyer nan cawan berpusing nyer... sume la... aku naek... hihih.. muke steady bhai biler turun... nak kate kan da pena naek x la.. sbb dlu dtg pown mase kecik-2... so yg kecik x bley nak naek owang besaw punyer kan.. so skang balun saje... wiii... mmg hapening giler... sampai ilang-2 suare aku jerit-2 naek mende alah tu sume....
then bile yg kering da maen... maen yg basah plaks kan.... huhu... mcm x best da... sbb air dier x dlm... wahh.. dimand.. nak dlm jerk... hehe... + plaks ombak dier lambat kluar plaks td... haisshh.... tawu la ombak buatan... hihi... lupe plaks nak pakai losyen sunburn td kan.. now, nie la akibat nyer... terbakar kulit aku.... huhuhu...
so balek rumah tros terbongkang tido... kepenatan... tp semangat nyer pasal sanggup update blog nieh... wiii...

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***
hope dpt pegi lg kan... ^-^



Pula/san : maw tido... balun... ganti tido semalam... so... tido sampai lebam... sbb sok cuti...

YEAY... ^-^


0 Ngutukan n Pujian::