Saturday, July 30, 2011

50 Fakta


01. Saya anak keempat daripada 4 orang adik bradik
02. Saya tak suka makan petai/jering,langsung!
03. Saya obses pada air kacang soya
04. Saya tak pandai memandu kereta besar,haha
05. Saya bkn seorang yg minat belajar
06. Saya tak suka kena paksa
07. Saya akan tertidur kalau texting malam-malam,pastu kena marah (-,-)
08. Saya tak suka makan pedas
09. Saiz kaki saya 8 ke 9,xtau la ikot sape besar sangat
10. Muka saya bulat
11. Saya tak cerewet bab makan,kadang-kadang ;P
12. Saya memiliki tahap kesabaran yang agak bagus,haha bolehlah
13. Saya pernah dapat nombor terakhir dalam kelas masa skolah rendah,igt pandai sgt ke haa~
14. Saya pernah dapat nombor 1 jugak masa skolah menengah,haha!
15. Saya susah menangis,kalau da menangis muka teruk g'ler
16. Saya pengguna Maxis dan Celcom dan bukan Digi
17. Saya pakai Acer Aspire,tu pown kakak punya
18. Saya selalu risau tak tentu pasal
19. Saya suka hafal lirik lagu
20. Bulu mata saya panjang
21. Saya suka warna hijau, coklat dan biru
22. Nama saya diberi oleh emak dan abah
23. Saya lahir pada pukul 3 petang
24. Saya suka tengok citer yang hero die mati then sy nanges
25. Saya pengawas masa sekolah menengah
26. Saya suka pakai minyak wangi yg agak lembut bau nyer...
27. Saya kurang keyakinan diri,siyes tak yakin
28. Saya kurang tertarik pada barang berjenama
29. Saya tak suka perokok
30. Saya tak suka budak yang mulut tak padan dengan umur,budak-budak skrg mmg.
31. Saya pakai Clean and Clear,tp takde prubahan pown
32. Saya tak boleh lari jarak jauh
33. Saya lebih cenderung mengira daripada menghafal
34. Saya tak suka menunggu
35. Saya bermusuh dengan lipas selamanya
36. Saya dah tak boleh tinggi lagi
37. Saya suka lagu lama~ahaha
38. Saya tak boleh membaca dalam kenderaan yang bergerak,pening-pening
39. Saya sambung belajar kat kolej teknologi ypc,bisnes n IT je
40. Saya suka duduk rumah,best
41. Saya ada lesung pipit sebelah kanan sahaja,sabor jelah
42. Saya sangat berat,jangan tanya berapa kg
43. Saya gemar coklat,tapi bolehlah
44. Saya tak boleh minum milo pagi-pagi,sakit perut aku wei
45. Saya suka sangat air sejuk,dia sejuk je tak panas pon
46. Saya suka makan aiskrim vanilla saje
47. Suka pada kanak-kanak (>_<)
48. Saya pakai jam pada tangan kiri
49. Saya pantang kalau orang kacau tidur saya
50. Saya ada instinct yang boleh tahan menjadi jugak



Pula/san  : i love you , myself...
assalammualaikum... (^,^)


0 Ngutukan n Pujian::