Wednesday, August 3, 2011

TER'lambat'

assalammualaikum

yups.. memang ter'sangatlah lambat kan nak update blog aku yang dah bersawang nieh... sorry readers... sebok sangat sampai tak nyempat-nyempat nak update blog... sume gara-gara FINAL PROJECT... huh... minggu depan dah nak kne submit n presentation... wadduuhh... mendebarkan.... ok ok... stop crite pasal kesibukan aku tuh... WAT SEMAK JERRR...!

1 OGOS ritu adalah hari lahirku... waaahh.. maknanya bersamaan bulan RAMADHAN la kan.. syukur, alhamdulillah.... puasa penoh yer u'oolllss... takmo ponteng-ponteng... babab nanti... heeee... tahun nie paling special utk aku.... wiiii.... tapi kali nie celebrate awal seket.... heehee... 31 JULAI da sambot hari lahir aku dengan anak buah aku si acad... dak kecik tu lahir 7 OGOS... so, da alang-alang skali kan jerk.... so, acad dah nak masok 3 tahun... tuptaptuptap... besar dah intan payung aku tuh... aku pulak ulangtahun ke brape...???? teka la... (senyum nakal)  


happy birthday to me and acad

my lovely

boo acad

acad punye hadiah

masa utk bukak hadiah acad

manyak gamba acad jerk kan... heehee... it's ok... utama kan kanak-kanak... heee... aku tak dapat hadiah ker...??? alhamdulillah... dapat dari orang yang tersayang... terima kasih sangat-sangat... mimi sayang mereka semua....

tadaaaaaaa

tula hadiah yang aku dapat... terima kaseh sayang... untuk kawan-kawan yg wish... terima kasih tak terhingga... terima kasih sebab mengingati... sayang u'ooolllss... haha.. gedik yuk... 

Ok, sebelum lupe... nak ucap tahniah kepada FAIZATUL AKMA BT. MUSTAFHA sebab menjadi newbie bloggers....(^_^) akhirnya kau adew blog jugak kan.... TAHNIAH...!



Pula/san : k la... out dlu... waktu berbuka puasa...
SELAMAT BERBUKA PUASA... :)


0 Ngutukan n Pujian::