Monday, January 23, 2012

Please laarhhh...

***

si POLAN : orang y bermuke2 n perangai mcm budak2. Mg tak rr jd kwn aku. Innoying kot aku da byk kali kene da that why aku benci budk2 xckup umur ni.xkate aku mtg just bile da jd bini org ni aku rase cm aku da bole la pk mane kwn mne lwn.one more think aku bkn budk2 nk lyn org2 mcm ttutt tu...

***

tak payahla nak berlagak sangat yang diri kau tu "dah matang" sangat selepas kahwin yer siPOLAN. masing2 ada cara masing2. lantakla nak buat apa yg disukai. nak kawan ke tak itu urusan masing2 ye perempuan. jaga diri itu lebih baik drpd jaga tepi kain orang. yang penting hidup kita nie hanyala meminjam aje. tak payah nak poyos, tergedik2 mcm minah lodeh. baru dapat up sikit dah berlagak macam orang kaya. pelik sangatla kan. orang pown dapat beza orang kaya yg buat2 mcm mana kan. so sad. bukan aku tak tawu kisah ko mcm mana kat luar tu minah... nak aku crita ker. okla. memandangkan aku tak brape nak minat kau kan perempuan terpaksala aku cerita. 1stime aku jumpa ko kat KLSENTRAL tu, ikot kan aku taknak jumpe ko sbb gedik gila la an jumpe ko... yg aku nampak pada muka ko adlah muka budget cun, budget kaya... sgala nyer budget. tu takpe lagi.. aku buat derk jerk. sbb aku da base jumpe betina macam kau. 2nd aku jumpa kau dekat stesyen ktm serdang. time tu aku ngah tunggu bas nak balik rumah. terserempak ngan muka kau mmg membosankan... tgk dari segi pemakaian ko pown aku da tawu life ko mcm mane. time tula ko bagi email fb ko kat aku.. apa mimpi ko pown aku tak tawu kan perempuan. maka, aku bukanla sombong yg ko sangkakan. dgn baik hatinya aku add... ok fine. bila da add aku baca la sgale haram jadah yg ko post... waahh.. tak padan dgn muka kau yg cantik tu kan. ayat ko langsung takda tertib. bukan tu jerk. gambar2 yg aku meluat nak tgk dedah sane dedah sini tu, malas aku nak tgk. menambahkan lagi dosa aku. itu yg dipanggil matang... hatoi. matang dari segi luaran je kot... dari situ, 1stime add and 1stime la aku remove ko dari kawan aku dlm fb. kalau ko nak tawu. aku tak perlu kawan macam kau. takde fungsi. tak bawa tuah bg aku. dahla... bebel2 pasal ko pown tak guna. ko kan matang sgt dlm bab2 nieh. aku pown tak paham knape ko tak puas hati dengan aku. SABAR jela. 

tak guna la kalau muka cantik, body cun, tapi tak reti guna kan bahasa dgn bagus. luaran jerk boleh pakai. tapi dalaman... hancussss... pigida.... thanks a lot to my good friend "L"(bukan nama sebenar), kawan aku yg banyak tolong aku dlm susah n senang. untuk kawan aku yg lain... jangan contohi perempuan yg aku ckp nieh. takderk paedah nyer. 

P U A S

0 Ngutukan n Pujian::