Monday, February 20, 2012

YA... aku tahu.

assalammualaikum guys...

aku TAHU, yg aku dah lama tak update blog. huhu (T.T) need time n feel to update my blog... sorry pembaca. Saya tahu anda bosan dengan blog nieh. Tapi tak kesah, itu hak korang. ADA AKU HERAN. Kalau dah lama tak update mesti la berlambak2 benda yg nak di story kan.. no need la cerita panjang lebar. Asyik karangan jerk, ringkasan la pulak kan. And no need la cerita bulan2 lepas kan. tak penting sgt pun.....

APA YANG DAH TERJADI DALAM BULAN FEBUARI...???
- Di beri peluang menjadi 'Acting Supervisor' di tempat kerja. Ala, lagi pun Supervisor aku masuk hospital sbb tuuuuttt. That's why la aku kena jadi AC. Lakonan jerk kan... HAHA. tapi, insyaallah, aku cuba rebut peluang dan ilmu yg ada. yeah, sekarang ni pown kne makeup tawu.. damn. 
- Tak cukup tido... grrrr... (itu nak cerita)


- Agak busy dengan stocktake. FUHHH. mmg busy, tapi alhamdulillah. DONE.! :)
- Release tension dengan family dekat Air terjun Chamang, Bentong, Pahang... mmg BEST... terbaik wokkkk...


-1 hari tu, tiba-tiba emak tak sihat, disyaki batu karang.. sedih.. :( 
-Melaka mari... yeay, we coming back......
- Dah tahu mak tak sehat, terus bawak mak pergi berubat dekat Durian Tunggal, Melaka. Batu karang dapat di keluarkan. ALHAMDULILLAH...
-onthespot pergi kenduri kahwin dekat TTDI, Shah Alam. Berjalan sakan aje ko mi... hurhur. 

ini lah hasilnya...

-Cabaran di tempat kerja dengan stuff yg agak hapening malahan ORANG ATASAN yg agak bosan... choi.. hapening sebab ada kakak ku ain dengan adikku atiqah sahaja. thanks u'olls.. saya sayang korang berdua tau. sebab korangla saya obses kembali kepada cerita korea... thanks sgt2... :) hope kita dpt tempuhi cabaran bersama di tempat kerja ok. 'aja aja' hewhew.


itu jerk yg terjadi sebenarnya... banyak lagi mende yg terjadi dlm 1 bulan. tapi aku cuba tempuh dengan perbanyakan sabar.
so, next month tak tahu lagi apa yg bakal terjadi. tunggu, sabar dan lihat jela.

0 Ngutukan n Pujian::