Saturday, January 29, 2011

BB

assalammualaikum

tajok kat ats tu apew yer maksod dier.... 
BlackBerry ker... Badak Berendam ker or Banyak Benda aku nak cite...
hohohoh.. sume nyer salah.... ape yg btol.... urm urm...
BB adlah Bukit Belacan okeyh.... HAHA...
snarnyer aku nak cite... smalam.... 28012011... aku g sungai kat bukit belacan...
cadangnyer nak g ulu yam... pastu tak jadi sbb ujan.... U-Turn balek...
pegi plaks sungai kat blakang zoo.. sungai pew ntah membe-2 aku bawak.. wuuwuu.. TAPI... U-Turn jugak.. sbb tanah runtuh....
heheh....
last last kami g picnik kat sungai BB a.k.a Bukit Belacan.. sampai sane da pkol 2 lebey.. adoi..
begerak dr umah membe aku, mus pkol 10... naek kebas bontot dok lelame dlm keta.. 4 jam dlm keta woi....
sape tak ponat... perrgghhh...
then da sampai, pew lg... d sambot plaks nan berok sgale bake mak nenek dowang turun....
dlm ati ("nie yg tak bekenan nieh...") nak taknak kan.. terpakse jugak... wat bodo jela kan nan mende alah tuh...
tp syg btol... x sempat nak snap gamba.. sbb excited sgt tgk sungai... SO MAKNENYER TAKDE GAMBA LA KAT BLOG AKU NIEH..takpe takpe... len kali erk...
wa cakap sama lu.. mmg wa jakun time tuh... lame da kot x jumpe sungai.. perrgghh...
pe lg.. terjon la.... tp x dlm pown sungai tuh... stakat paras peha... hurmmm.. (dlm gak tuh.. kalo dok ley tenggelam kepala..)
time tu kami wat BBQ... mus masak kuew teow goreng nan ayam yg da perap...
ayam tu sodap sgt mus... sumpah... aku nak resepi dier erkkkkk.. HAHAHA....
after bakar tu la syiok nyer berendam... time tu ase nak tido jerk dlm sungai tuh... cejuk cangat wakk.. wuuwuu.. anis nan intan da menggigil... heh.. cian dowang...
aku nan mus la... rendam lelame... da macam badak air pown adew.. hahaha....
rendam punyer hampir telupe nak balek umah.. hehe.. kalo dew syele da lame da aku sewa 1 ari...
time balek tu x bley bla... da la balek naek bas.. da nak pkol 5 kan.. taw jela owang balek keje..
naek bas plaks tuh.. da cam sardin da.. nak tak nak redah jela... terhangguk hangguk aku dlm bas..
sempat lagi tu tido.. wat malu... ta pk pew da time tuh... penat + ngantok kan...
tp kalo nak bg bintang sungai BB tu... aku bg 3 bintang jela...
sbb ape...??????
sbb situ sunyi.. taw jela tempat sunyi adew apew kan.. amai dak-2 couple merendek kat situ..
kureng gemar la kalo camtuh... hope.. JAIS dok slalu la pantaw kawasan kat situ yer...
waahh.. cam wat aduan plaks.. ngeh ngeh....
k la... sampai sini jekot.. blog akan d update lg yeah...

PAPAI


Pula/san : after this tak taw nak p sungai mane...
dlm perancangan.. 
tunggu yer...

BYE... :P

0 Ngutukan n Pujian::