Friday, January 21, 2011

FRESH...

assalammualaikum

huwaa.... FRESH je kan mate kowang bace title kat ats nun... 
yup.. mmg FRESH... tp apew yg FRESH nyer kan.. hohohoh...
ikan FRESH.. ouh tidak tidak tidak....
nie sume pasal aku la.. haiyak.. da blog aku.. ttg aku la.. takkan ttg kowang kot... HAHA...
now laptop suda d UPDATE ke tingkap 7 a.k.a windows 7... yeahhhh... 
thanks angah sbb ko hebad mencilok windows 7 tu d mane-2... hoho... 
yer... mengUPDATE sampai ilang-2 file aku kan..ko mmg hebad la kan... waahhh... tp tak mengapa... (ouh NO...! file tu important kaw taw tak gemok... MAK....! huwaaaa) soba soba.... wuu wuu...
u know.. smalam i tido-2 ayam je taw... bkn tido nan ayam ok... yerla.. tekanan la kate kan...
(sbenarnye nanes... huwa huwa huwa...
sbb ape... bia la aku cowang jerp taw... wuu wuu... co cad...
TAPI...!
naseb bek adew sahabat ku yg ku cayang... lalink leen... ko mmg kawan aku yg spesel beb.. ko pandai pujuk n bg aku semangat kan.. 
ko mmg wrok.... GAGAGA....

NOW...! dgn statement aku ari nie.. maka... dgn ini.. aku mengishtihar kan... bahawasanye...
(da da da... merepek suda kan...)
FRESH MY MIND... whoa.. ayat ape tuh... hehe..
da malas nak pk pasal mende-2 remeh temeh.... semak kpale aku....
ape yg PENTING...!
jgn cepat marah
and
relax je dlm ape2 pun....

eyh eyh... nak selit kan skit... td kan... aku blaja bawak keta... nie da masok ari kedua aku bawak keta... ari nie blaja 'parking'.. adew yg kate parking cucah... aku ok jerk.. waahh.. berlagak siot minah nieh..
weyh.. siyes doe.. mmg senang... janji jgn bg kne palang la kan... ape gune dew cermin sisi nan cermin pandang blakang... hoho...
tgh tgh parking aku jumpe mienn... kawan fazrina mokhtar... tak silap aku la.... muke cam dier.... sbb da 2 kali da nampak dier... huhu...
then, time nk balek cik ida said awk bawak yer mie... hah...! OMG.... mule la mengelabah kan.. tekial-2... sume lupe... sampai kedudukan gear ntah kemane.. whoa.. relaks relaks.. 
cube gak bawak.... aku kne bawak dr batu 9 hingga la ke CJ... ok fine..
tp kne hon... perrgghhh.. bedesing kot tinge aku..... cik ida pown bengang jugak... die yg tolong balas kan hon... HAHAHA... caya la cik ida...
besaq noh cina bawak keta.. taw jela camne kan... kelam kabot...  bak kate cik ida "berak pown maw cepat.. tp mati maw lambat..." hehe.. ok...
so, ecok pown dew kelas lg... nak bawak moto kat litar plaks.. hehe.. isyarat tangan takley blah.. hope aku dpt wat... bkn tu jerk.. hope dew geng pompuan yg bwk moto.. kalo tak cam ritu.. aku sowang jerk pompuan.. bapak segan.. perrgghh...
k la.. ank tekak wat hal..... maw mandi kan yer nan ubt batok...
CHOW...


Pula/san : so, now mimi.. 
pk positif ok....
jgn pk negatif....

CHIL LAH.. TIHTIHTIH... :D


0 Ngutukan n Pujian::